CENTAR ZA POTROŠAČE

Kvalitet vode

Obaveza davaoca usluga vodosnabdijevanja je osigurati kvalitetno vodosnabdijevanje, što podrazumijeva dostupnost visokokvalitetne i higijenski ispravne vode za piće potrošačima. Ova odgovornost uključuje niz aktivnosti kako bi se osigurala zadovoljavajuća razina kvaliteta vode. Neki od ključnih elemenata obaveza davaoca usluga u pogledu kvalitetnog vodosnabdijevanja uključuju:

  1. Uzimanje uzoraka: Redovito uzimanje uzoraka vode iz distribucijskog sistema radi provođenja analiza i testiranja kako bi se osiguralo da voda zadovoljava standarde kvalitete propisane zakonodavstvom.
  2. Analize u ovlaštenim laboratorijama: Provođenje potrebnih analiza u laboratorijima koje su ovlaštene i certificirane za ispitivanje vode. Ovi laboratoriji trebaju raditi u skladu sa važećim propisima i standardima.
  3. Zakonski propisi: Poštivanje svih relevantnih zakonskih propisa koji se odnose na kvalitetu vode za piće. To uključuje praćenje i primjenu odredbi iz važećeg Pravilnika o zdravstvenoj ispravnosti vode za piće.
  4. Saradnja s nadležnim institucijama: Saradnja s nadležnim tijelima i institucijama zaduženima za nadzor kvalitete vode kako bi se osigurala usklađenost sa svim normama i standardima.
  5. Odgovaranje na potrošačke potrebe: Brza reakcija na bilo kakve probleme ili nedostatke u vezi s kvalitetom vode te pružanje adekvatnih informacija potrošačima.

Navedene obaveze pomažu u održavanju visokih standarda kvaliteta vode te pružaju osiguranje da voda koja dolazi do potrošača bude sigurna za konzumaciju i zadovoljava potrebne zdravstvene standarde.

Kvaliteta vode

Obaveza davaoca je da do potrošača stigne kvalitetna i higijenski ispravna voda za piće. To nameće potrebu uzimanja uzoraka i izradu potrebnih analiza u ovlaštenim institucijama (laboratorijama). Inače, kontrola kvaliteta

Pročitaj više »