CENTAR ZA POTROŠAČE

Često postavljena pitanja

Ko je dužan zaštiti vodomjer od smrzavanja?

U hladnijim danima kada se temperatura spušta ispod nule, svaki potrošač je dužan da zaštiti svoj vodomjer od smrzavanja (stiropor, i sl.) na taj način da radnik JP ViK, može to jednostavno skloniti i očitati stanje na vodomjeru. Ukoliko dođe do oštećenja vodomjera usljed smrzavanja vode u njemu, obavezni ste platiti servis istog.

U slučaju pucanja cijevi da li sam dužan platiti kompletan račun za vodu?

Da, ako se pucanje cijevi desilo poslije Vašeg vodomjera. Sva registrovana potrošnja na vodomjeru, bez obzira kako je utrošena, mora se platiti, jer na tako registrovanu potrošnju JP “Vodovod i kanalizacija” plaća vodne doprinose i PDV. Ukoliko se to desi odobravamo mogućnost plaćanja na više rata.

Da li moram platiti vodu koja iscuri u šahtu kod vodomjera?

Da, ako voda curi poslije vodomjera. U slučaju da propušta spoj prije vodomjera ta Vam se količina vode ne zaračunava jer nije ni izmjerena. Bez obzira da li curi prije ili poslije vodomjera molimo Vas da takve kvarove prijavite našoj dežurnoj službi jer je to i u našem a i Vašem interesu.

Da li je voda ispravna za piće?

Da. Mi redovno kontrolišemo i provjeravamo stanje i kvalitet vode. U slučaju neispravnosti vode bićete na vrijeme obavješteni preko sredstava javnog inforimsanja i naše internet stranice.